افزودن محتوای یک فایل اکسل به یک لیست موجود در Sharepoint
چهارشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۵:۲۴ ب.ظ
وقتی می خواهید یک فایل اکسل را در یک لیست Sharepoint 2013 وارد کنید ساده ترین انتخاب شما این است که لیستی را از ابتدا بر مبنای آن فایل ایجاد کنید. در قسمتی که لیست جدید می سازید یک عنوان به نام "ورود صفحه گسترده" (یا چیزی شبیه به آن) هست که دقیقا همین کار را می کند. اما اگر لیستی را از قبل ساخته اید و گردش کار و فرم روی آن تعریف کرده اید چطور؟
یک راه حل در این مورد استفاده از Access است.
برای جزییات بیشتر به این لینک رجوع کنید:
فقط متوجه باشید که یک ستون به نام Name وجود دارد که آن را هم در فایل اکسلتان اضافه کنید و هر مقداری که خواستید داخل آن بنویسید. مهم نیست که چه مقداری می نویسید چون در روند import مقدار آن تغییر خواهد کرد.
اگر این ستون name را به view خود اضافه کنید می توانید در حالت ویرایش (edit mode) هم اطلاعات را کپی کنید
یک راه حل در این مورد استفاده از Access است.
برای جزییات بیشتر به این لینک رجوع کنید:
How to Append Items to a SharePoint 2013 List With Data From Excel Sheet
فقط متوجه باشید که یک ستون به نام Name وجود دارد که آن را هم در فایل اکسلتان اضافه کنید و هر مقداری که خواستید داخل آن بنویسید. مهم نیست که چه مقداری می نویسید چون در روند import مقدار آن تغییر خواهد کرد.
اگر این ستون name را به view خود اضافه کنید می توانید در حالت ویرایش (edit mode) هم اطلاعات را کپی کنید
۹۵/۰۹/۱۷