خاطرات فنی من

یادداشتهایی در مورد تجربیات فنی من به عنوان یک مهندس نرم افزار برای مراجعه بعدی خودم و احتمالا دیگران.

سعی می کنم مطالب برای دیگران هم قابل استفاده باشند اما به دلیل کمی وقت نمی توانم زیاد نگران نگارش و چینش متن باشم

در Sharepoint 2013 یک نوع لیست جدید وارد شد به نام promoted links که احتمالا ترجمه می شود "لینکهای ارتقا یافته". در این نوع لیست برای هر مورد شما قسمتی دارید به نام audience targeting یا تنظیمات مخاطبان. برداشت من این بود که با این تنظیمات می شود تعدادی از این لینکها را به گروه خاصی از کاربران نشان داد. اما این روش کار نمی کند.


اگر خواستید از چنین لیستی استفاده کنید و برایتان مهم بود که بر اساس گروه های کاربری لینکها را نشان دهید یا مخفی کنید باید از یک راه قدیمی استفاده کنید: دسترسی های موردی.


برای این کار به لیست بروید، از ریبون، قسمت لیست را انتخاب کنید، نمای جاری را به "همه پیوندهای ترفیع یافته" تغییر دهید. موردی مربوطه را انتخاب کنید. از ریبون "موارد" را انتخاب کنید و سپس از "مشترک با" می توانید دسترسی های هر مورد را مستقلا تعیین کنید.

حالا هر لینک فقط برای گروههایی که شما مشخص کرده اید نشان داده خواهد شد.



من این مطلب را از این نشانی یاد گرفتم:

How to enable Target Audience in Promoted Link webpart in SharePoint 2013

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی